poniedziałek, 6 stycznia 2014

Liebster Award :)

Po raz kolejny dostałam nominację do Liebster Award (tym razem od Barbara12544949)
Bardzo dziękuję :)
Naprawdę się cieszę, że komuś podoba się to co pisze :***

Pytania :

1. Jak masz na imię?
Zosia
2. Czy masz życiowe motto? (jakie?)
"Trzeba spełniać swoje marzenia, bo one czynią nas szczęśliwymi"
3. Ulubiona piosenka 1D?
Mam sentyment do More Than This i They don't konow about us
ale ostatnio uwielbiam Better Than Words
4. Ulubiony dzień tygodnia?
Sobota oczywiść :***
5. Lubisz marchewki?
Haha niezłe pytanie ;-) 
Lubie, najbardziej gotowane.
6. Ulubiony kolor?
Jasny zielony i niebieski
7 Ed Sheeran czy James Arthur>
Ed Sheeran :)
8. Ulubiona aktorka?
Keira Knightley
9. Do jakich fandomów należysz?
Directionr, Mixers
10. Co sądzisz o moim blogu?
Na razie przeczytałam tylko prolog i kawałek 1 rozdziału. Pomysł bardzo fajny :) 
Po za tym to podoba mi się twój styl pisania.
11. Wierzysz w Świętego Mikołaja?
Nie, chyba jestem już na to za stara xd 

Moje pytania:

1. Jak masz na imię?
2. Chcesz miejszkać w Polsce, gdy będziesz dorosła?
3. Masz jakąś zasadę, która kierujesz się w życiu? (jaką?)
4. Psy vs. Koty
5. Jaka pora roku jest twoją ulubioną i dlaczego?
6. Ulubiona piosenka?
7. Czego się boisz?
8. Gdybyś musiała, do jakiego programu poszłabyś na casting?
9. Co przeważnie jesz na śniadanie?
10. Co w oreo lubisz bardziej? Ciastko czy krem?
11. Masz postanowienia noworoczne?

Blogi, które nominuję:

1. No Love Allowed
2. Bad Dastiny
3. Killer
4. Darkness
5. My thoughte, my heart, my soul.. It's all yours.
6. Do you remember summer '09?
7. Gotta Be Mine Harry Styles
8. Five in one, one in five

Przepraszam, ale w tej chwili nie wiem jakie blogi mogłabym jeszcze nominować,
więc nominuje tylko osiem :)

Jeszcze raz bardzo dziękuje za nominacje <3
Sophie xx

6 komentarzy:

  1. Nie no najlepsze pytanie: Psy vs. Koty. Tym bardziej ze to ja noedawno Ci tłumaczylam co znaczy vs. iks de i to 10 rozwalające iks de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiedziałam co to vs! Ty mi tłumaczyłaś co to za skrót. No co ? 10 pytanie jest bardzo ważne, bo dzieli ludzi na dwie części xd Osobiście wole krem iks de ;***
      Sophie xx

      Usuń
  2. Fajnie odpowiedziałaś na pytania :)

    Zapraszam do mnie: http://still-the-one-harry-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy nowy rozdzial ? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy rozdzial ?>???

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację <3

    OdpowiedzUsuń