wtorek, 4 lutego 2014

Liebster Award

Hej :)
Po raz kolejny dostałam nominacje to Liebster Awards :) Tym razem wyróżniła mnie Czarna Mamba. 
Bardzo dziękuję ;) Jest to bardzo miła wiadomość na ferie zimowe ;) Dzisiaj odczytałam ją w Chicago. Przy okazji serdeczne pozdrowienia z niestety nie takiego słonecznego jak w LA, w którym znajduję się Kathlee haha ale równie fajnie ;) Tylko, że w ilinois jest zimno :( 

Pytania:
1. Jak długo prowadzisz bloga?
Ponad pół roku. Pierwszy rozdział pojawił się 1 sierpnia 2013 r. 
2. Czy spotkałaś się kiedyś z krytyką? Jak ją przyjęłaś? 
Nie, nie przypominam sobie aby taka sytuacja miała miejsce, ale każdy ma swoje zdanie ;) 
3. Czy pomaga Ci ktoś w pisaniu?
Nie, w samym pisaniu nie, ale zdarza mi się podpytać o coś koleżanki.
4. W jaki sposób czytelnicy motywują Cię do pisania i czy jest Ci to potrzebne?
Bardzo lubię czytać miłe kometarze. Wystarczy kilka szczerych słów, a mój humor diametralnie się zmienia ;) Jest mi to potrzebne, lepiej się piszę, kiedy wiesz, że ktoś to przeczyta i się ucieszy gdy zauważy nowy rozdział ;)
5. Jakie masz plany na przyszłość związane w bloggowaniem? 
Na razie nie chcę kończyć z pisaniem. Lubie pisać :D Jeśli tylko ktoś będzie czytał ja będę nadal pisała ;) 
6. Masz zwierzaka? Jakiego? 
Mam kotkę rasy brytyjczyk krótkowłosy. Nazywa się Lola 
7. Uważasz, że marzenia się spełniają? 
Tak, co prawda nie wszystkie, ale jeśli mocno się w nie wierzy i postanowi się je spełnić to naprawdę wszystko jest możliwe ;) 
8. Czy masz prawdziwą przyjaciółkę? 
Tak.
9. Co Cię skierowało do pisania bloga?
Nie co tylko kto haha. Chyba zawdzięczam to mojej przyjaciółce potocznie znaną jako Halina hha zawsze będę się śmiała z tego haha. Na wakacjach wpadłyśmy na jakiś pomysł na opowiadanie. Wstępna wizja była wspólnego bloga, ale postanowiłyśmy "się rozdzielić" 
10. Nuta na dziś? 
Hmm.. Może I see fire Ed'a? Kocham tą piosenkę <3 

Moje pytania: 
1. Gdzie byłaś/jesteś/będziesz podczas ferii zimowych? 
2. Brytyjski akcent vs amerykański akcent? + dlaczego akurat ten?
3. Czy w postaciach z twojego bloga jest jakaś cząstka ciebie? 
4. Gdybyś mogła zrezygnować z jednego przedmiotu szkolnego to z jakiego? 
5. Jakiej cechy w sobie nie lubisz? Dlaczego? 
6. Masz swój "ideał" wymarzonego chłopaka? Jaki? (Jeśli masz)
7. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie do jednego z historycznych wydarzeń w Polsce, to do którego?
8. Jaka przeczytana przez ciebie książka wywołała u Ciebie największe uczucia? 
9. Jaki dzień w roku jest twoim ulubionym? Dlaczego?
10. Oglądałaś kiedyś hiszpańskie telenowele? Hahah
11. Jak nazwałabyś swoje dzieci? (Chłopca+dziewczynkę)

Blogi, które nominuje:
1. One Direction Fanfiction
2. Każdego dnia razem. Na zawsze
3. Heaven's gates won't open up for me

Nie nominuję 11, bo już wszystkie, które czytam nominowałam wcześniej :)

Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację :)
Sophie :***



14 komentarzy:

  1. Kiedy rozdzial? Gratulacje!!! Tez kocham I see fire <3
    Wikcia737

    OdpowiedzUsuń
  2. No kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy nowy? :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Na 100% w wekeend ;)
    Sophie xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Uszczęśliwiłaś mnie <3 Czyli dzisiaj w piątek na 100% nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yym nie wiem w jaki dzień bo przez tą zmiane czasu się nie orientuje xd Dzisiaj (mojego czasu) wracam do Polski i zamierzam dokonczyc rozdział w samolocie wiec opublikuje jak wróce do mojego domu ;)
      Sophie xx

      Usuń
  6. Przepraszam, że tak Cię męczę z tym rozdziałem, no ale jestem mega ciekawa, kocham Twojego bloga, to opowiadanie. Cały weekend myślę tylko o tym i nawet zamiast się ucyć to tak siedziałam i sprawdzałam czy już nie ma :D Będzie jeszcze w niedziele/ dzisiaj? Jak tak to o której? ;) Pewnie nie zdążysz odpisać bo wstawisz od razu rozdział :) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gniewam sie, to mile, ze ci sie podoba ;) Ale błagam ucz się xD chociaż woem coś o tym haha myśle. Będzie jeszcze dzisaj albo chwile po północy :***
      Sophie xx

      Usuń
    2. Uff! Hehe xD
      D.S. :**

      Usuń
  7. za ile bd rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do pierwszej (*ewentualnie 1.30) powienien być :)
      Sophie xx

      Usuń
  8. Czyli druga? :)
    D.S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tak xd Ja to chyba nigdy nie wilicze dokładnej godziny xd Już jest :) Miłego czytania i czekam na wasze komentarze z odpowiedzią :)
      Sophie xx

      Usuń