niedziela, 6 kwietnia 2014

Liebster Award

Zostałam nominowana przez Charlie TH i bardzo bardzo dziękuję :) W życiu nie sądziłam, że to opowiadanie spodoba się tylu osobom :) Jeszcze raz dziękuję :***

Pytania:

1. Gdzie widzisz siebie za 5 lat?
Za 5 lat, to jeszcze w szkole...
2. Jaka jest rzecz, której najbardziej się boisz?
Głupio to zabrzmi, ale... gołębi xD i silnej burzy 
3. Ile masz lat?
Rocznikowo 13
4. Od jak dawna słuchasz 1D?
Jakoś od kwietnia 2013. Nie licząc lata 2012 gdzie nałogowo słuchałam WMYB
5. Co sądzisz o kłótniach fanów i wojnach między fandomami?
Są głupie i najczęściej na tematy, na które żadna fanka nie za odpowiedzi na 100% albo jakąś inną błahostkę. Staram się nie wdawać w takie kłótnie.
6. Twój ulubiony członek zespołu/ ulubiony wokalista?
Harry Styles. A ulubiony wokalista to Ed Sheeran :)
7. Czy masz jakieś pomysły na nowe historie?
Nawet za dużo..
8. Masz do wyboru:(spotkać się ze swoim idolem, dostać 1000000$, podróżować po świecie) co wybierasz?
Dostać 1000000$, ponieważ za tą kasę, mogę zrealizować pozostałe dwie opcje :)
9. Gdzie chcesz mieszkać w przyszłości?
W Anglii :) Ale za pewne do tego czasu zmieni mi się tysiąc razy :) 
10. Ulubiony kolor?
Niebieski, jasny zielony i czarny.
11. Kto/Co jest twoją inspiracją do tworzenia?
Myślę, że dużą rolę odgrywa w tej sprawie muzyka. Ale zdarzało się, że moją inspiracją była moja nauczycielka od przyrody, która powiedziała zdanie na lekcji więc.. Różnie to bywa..

Moje Pytania:

1. Jak masz na imię?
2. Lubisz, kiedy pada deszcz?
3. Co myślisz o piosence "Hej dziewczyno" 4 love? xd
4. Herbata vs. Kawa?
5. Wolałabyś przefarbować włosy na niebieski, czy zrobić sobie tatuaż na plecach?
6. Pracujesz na policji. Twój idol powinien dostać mandat. Dajesz mu go? Czy prosisz o autograf? hah
7. Na co czekasz?
8. Co jest dla Ciebie największą motywacją do działania?
9. Ulubiona piosenka?
10. Jaka jest ostatnia książka, którą przeczytałaś i polecasz?
11. Wolałabyś dostać najnowszego iPhona czy pojechać na tydzień na Hawaje???

Blogi, które nominuję :

1.My Baby Daddy
2. I told you you should never (...)

Czytałam jeszcze kilka fajnych, ale na Wattpadzie więc no by było na tyle :)
Jeszcze raz dzięki za nominację :)
Sophie xx
PS Hahaha musiałam wstawić to zdjęcie xD

4 komentarze:

  1. Hhahahahhahah kocham cie ( znaczy wiesz, raczej preferuje chłopców i no wiesz...) ale, ja, nwm. Czekam i głupieje. Znaczy ja wgl jestem już mocno patelnią jebnięta ale... no dobra nie ma ale. Cóż, więc tak...
    D.S.
    Heheheh Huehuehue Szoszuszushzusus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahha dzięki? Ja też.
      To ze mną jest coś nie tak, że tego nie zrozumiałam? hahahahahahhahahaha
      Chyba, że... nie jednak nie ogarniam xD
      Sophie xx

      Usuń
    2. Też tego nie rozumiem wiesz? To takie jakby sie wsadziło twarz do beczki kisielu i śpiewało intro z króla lwa. Tak mi się przynajmniej wydaje.
      D.S.

      Usuń
    3. Hahahhahahaha co? Świetne porównanie xd Wykorzystam je kiedyś hahahaha
      Sophie xx

      Usuń