czwartek, 3 lipca 2014

Epilog

Proszę, przeczytaj notkę , na końcu 
- Kathlee - 
- Londyn, Anglia - 


Dokładnie o 3 w nocy, zapięłam swoją walizkę. Obróciłam się kilka razy, wokół własnej osi i spojrzałam na swój, pusty pokój. Po moim policzku poleciały łzy. "Mam nadzieję, że ci się podoba". Usłyszałam to zdanie w swojej głowie i wydawało mi się, że widzę siebie, kiedy pierwszy raz tu weszłam, razem z Louisem. Mój płacz przerodził się w jakąś histerię, ale szybko się opanowałam, przypominając sobie, że w pokojach obok, śpią chłopacy. Nie chciałam ich obudzić. Nie mogłam. 
Trzęsącą ręką, napisałam na białej kartce zwykłe "Przepraszam". Nie byłam w stanie napisać niczego innego. To miejsce uznawałam za swój dom, a chłopaków za swoją rodzinę. Dopiero co zyskałam brata, a już go tracę, ale z własnej głupoty, więc nie ma co się użalać. Wyniosłam swoje bagaże na korytarz, a sama skierowałam się do innego pokoju. Do pokoju kogoś, z kim musiałam się pożegnać. Harry spał w swoim łóżku. Zachowywałam się najciszej, jak potrafiłam. Pamiętam każdą noc, kiedy tu spałam, z różnych powodów. Ponieważ bałam się burzy, a wtedy jedyne, czego potrzebowałam to mocnego wtulenia się w chłopaka. I robiłam to. Jednak pamiętam też, jak spałam tu, podczas jego nieobecności. Zaraz po tym, jak dowiedziałam się o ciąży. "Nie pytajcie mnie, co mną kierowało, bo na prawdę nie wiem, ale weszłam do pokoju Harry'ego i usiadłam po turecku na jego łóżku. Miałam silną potrzebę wygadania się. I wtedy coś sobie przypomniałam. Położyłam swoją prawą rękę na brzuchu i się lekko uśmiechnęłam. - wiesz, jak będziesz podobny, albo podobna do twojego taty, to mam przerąbane." Uśmiechnęłam się na to wspomnienie. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że nosze w sobie, aż dwie cząstki Harry'ego, a teraz już sama nie wiem, czy wolałabym, żeby dzieci były do niego podobne, czy nie. Przykucnęłam przy jego łóżku i delikatnie odgarnęłam mu włosy z czoła. Musiałam mu powiedzieć, bo inaczej miałabym wyrzuty sumienia, ale kto powiedział, że musi coś zrozumieć? Poza tym i tak spał.
- Wiesz, Harry - zaczęłam - nie mam najmniejszej ochoty stąd wyjeżdżać. Będę cholernie tęsknić. Nie wiem, co czułeś podczas naszych pocałunków. Nie wiem, czy był to impuls, czy faktycznie tego chciałeś, ale ja tego nigdy nie zapomnę. Byłam na prawdę szczęśliwa. Przepraszam, że wyjeżdżam, bez pożegnania, ale mam do tego dobry powód. Nie chcę, abyś przez naszą wspólną głupotę, musiał siedzieć z pieluchami. Masz 19 lat. Dzieci to zdecydowanie nie odpowiednie zajęcie dla chłopaka w tym wieku. Życzę Ci, żebyś pozostał sobą. Żeby muzyka sprawiała Ci taką przyjemność, jak teraz. Żebyś się zakochał i był szczęśliwy, ale nie zapomnij o mnie, dobrze? O swojej przyjaciółce, która Cię kocha. - wyrwał mi się pojedynczy szloch, a rękawem od swojego swetra starłam łzy, na zaróżowionym policzku. - Żegnaj Harry. 
Pocałowałam go delikatnie w usta. Ostatnie raz. Nie było siły, która by mnie od tego powstrzymała. Jestem słaba. I wiem, że uciekam, ale wiem też, że, szczególnie dla niego, to lepsze wyjście. 

KONIEC CZĘŚCI PIERWSZEJ

od autorki: Nie wierzę, że już koniec pierwszej części. Prawdę mówiąc nigdy nie sądziłam, że to opowiadanie będzie miało tylu czytelników i, że ktokolwiek będzie je czytał. Wiem, że to oklepany tekst, ale prawdziwy. Przyznam się, że podczas pisania tego epilogu, przez chwilę miałam szklane oczka. Z początku cała historia miała potoczyć się inaczej. Zdaję sobie sprawę  z tego, że pierwsze rozdziały nie były dobre, a Wy i tak je czytaliście. Dziękuję. (Nie żeby teraz były jakieś wybitne, ale wiem, że trochę podszkoliłam swoje umiejętności pisarskie przez 11 miesięcy, bo właśnie tyle minęło od pierwszego rozdziału) Wszystkie informacje dotyczące II części opublikuję później w podsumowaniu :) 

W szczególności, chciałam podziękować jednej osobie, bez której nie powstała by ta historia. 
Mojej wspaniałej przyjaciółce Wiktorii ♥
Dziękuję za to, że pokazałaś mi pierwsze FanFiction. Za to, że zaraziłaś mnie tą pasją czytania (nie tylko blogów, ale książek również) oraz pisania. Bez Ciebie nie zaczęłabym pisać historii Kathlee, ani żadnej innej, a na pewno bym tego nie opublikowała. 

Drugiej przyjaciółce Nanie, ♥
którą to ja zaraziłam całym One Direction. Podsunęłam Ci pierwsze FF, które również było pierwszym, które ja przeczytałam. Za to, że komentowałaś, czasem krytykowałaś i wytykałaś błędy, podsuwałaś pomysły i wierzyłaś, że uda mi się ją dokończyć oraz podnosiłaś na duchu, kiedy uważałam, że rozdział jest okropny.

Chciałam podziękować dziewczynie, która napisała Harry Hazza Styles Story ♥
mimo tego, że nie czytała mojego opowiadanie. Gdyby nie jej FF, ja nie zaczęłabym pisać i nie pokochałabym najprzeróżniejszych historii o Harry'm Styles'ie. 

Dziękuję każdej osobie, która nominowała mnie do Liebster Award. 
Nie mogłam uwieżyć, kiedy zostałam nominowana po raz pierwszy ♥ Dziękuję. 

Ale również każdej osobie, która przeczytała New City, New Love. ♥
Każdemu obserwatorowi , ale nawet jeśli nigdy nie skomentowałeś, nawet jeśli nie jesteś obserwatorem, również dziękuję. Wystarczy, że przeznaczyłeś trochę swojego czasu, na coś mojego. Chciałam podziękować, za każdy komentarz. Nawet najkrótszy. Wszystkie wywoływały i wywołują nadal, uśmiech na mojej twarzy. Wyróżnię D.S. Zawsze pisałaś długie komentarze i na serio podnosiłaś mnie za duchu :) ♥ 

A teraz mam do Was jedną małą prośbę. Nawet, jeśli nigdy nie skomentowałeś, zrób to teraz. Żebym wiedziała ile osób kiedykolwiek przeczytało NCNL. Nawet jeśli czytasz to kilka tygodni, miesięcy, a może nawet lat po opublikowaniu tego posta, Proszę, POZOSTAW KOMENTARZ POD EPILOGIEM. 
Sophie <3

88 komentarzy:

  1. Jak ja to kocham!!!
    Z niecierpliwością czekam na 2 część.
    Życzę Ci świetnych pomysłów.... :-****
    @bvbcarolinebvb

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pisałam najczęściej pod rozdziałami, ale teraz napisze, że kocham to ff, wiem że często osoby ci to mówią, ale piszesz niesamowicie <3 Zaczęłam teraz płakać, nawet przy twojej notatce, wiem jestem głupia ale pamiętaj czekamy na 2 cześć jak najszybciej, bo kochamy :* Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to opowiadanie :-) Do następnej części :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam to opowiadanie od kilku miesięcy, i przyznam, że bardzo mi się spodobało. Jest to moje jedno z ulubionych ff o One Direction :). Z niecierpliwością czekam na 2 część <3

    OdpowiedzUsuń
  5. :')
    Jestem taka wzruszona...
    ALE NIE RYCZĘ (żeby nie było)
    Ja też ci dziękuję skarbie;**, bo dzięki tobie zaczęłam uwielbiać One Direction, i czytać blogi...
    Kocham<333 I do następnej części, która (wiem to) będzie boska<3333
    Twoja kochana
    Nana;***

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na dalszą część mam nadzieje ze Harry wszystko słyszał i nie pozwoli jej wyjechać :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaaa rycze ;") dziękuje że pisała to ff i to jest jedno z moich ulubionych ♥jestem ciekawa 2 części ;** lovkii♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. To opowiadanie stalo sie jednym z moich ulubionych. Czytajac epilog plakalam. Czekam na 2 czesc:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny :***** /A

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że koniec. Mam nadzieje na drugą część <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jej kiedy to czytałam to podobnie jak ty miałam łzy w oczach :' [ Nie wierzę że mu nie powiedziała, znaczy nie tak prosto w oczy (kiedy nie spał) czekam na kolejną część i szczegóły kiedy się pojawi.
    Od razu przepraszam że tak krótko, ale nadal jestem w szoku, bo kiedy zobaczyłam że coś dodałaś myślałam że będzie to po prostu rozdział 30 a tu epilog i ahh... pisz szybko bo nie wiem jak długo wytrzymam bez tego opowiadania.
    W sumie no początku myślałam że Harry się obudził i słuchał co ona mówi, że potem otworzy oczyi i... będzie happy end ale no cóż? nie zawsze musi być wszystko tak jak ja to przewidzę xD
    I tak mam nadzieję że w przyszłości będą razem, jak już wspomniałam czekam i kocham;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam się że jeszcze nigdy nie skomentowałam żadnego twojego rozdziału choć czytam to opowiadanie od samego początku, ale nie komentowałam dla tego że mi się nie chciało tylko zawsze gdy chciałam coś napisać to nie wiedziałam co bo jak dla mnie napisanie wyrazu ''świetny'' czy ''boski'' itp. to za mało by wyrazić jakie te rozdziały były fantastyczne jednym słowem nie do opisania :) choć będzie jeszcze 2 część, 1 części nigdy nie zapomnę bo była po prostu genialna i w dodatku napisana przez polkę =D To tyle co chciałam napisać :) A no i życzę ci żeby wena nigdy cię nie opuściła i żeby 2 część była tak genialna jak ta <3

    OdpowiedzUsuń
  14. <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  15. Nosz kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  16. *o* I <3 Y
    ;***********************************************...**************************...**************************...******

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisz szybko kolejne rozdziały i że by był happy end bo kocham to po prostu! <33 :*

    OdpowiedzUsuń
  18. <3 czekam na czesc druga <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w pisaniu części drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny <3 bedę czekać cierpliwie na 2 część a ile wgl będzie części ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję, że pisałaś to opowiadanie;-) czekam na kolejną część

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. Super. Wiem, że nigdy nie komentowałam, ale pom prostu nie umiałam. Może to wydawać się dziwne, ale nie potrafiłam sformułować czegoś głębszego. Pamiętaj, że zawsze czytam, nawet jeśli nie komentuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na druga czesc 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. ♥♥♥ czekam z niecierpliwością na kolejną część

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na 2 część. Boże czytam cie od początku i kocham tego bloga. Mam cię zapisaną w komputerze i w komórce w ulubionych blogach. ♡♥♡ Pozdrawiam z Francji

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham to opowiadanie! ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Boze ja tez nie wierze... :') dziewczyno, masz po prostu wielki talent.... Czekam na nastepna czeac i pozdrawieam :* no i oczywiscie bede Cie wspierac caly czas. Jak wydasz ksuazke chce ja miec pierwsza hahahaha ;3 to ty zainspirowalas mnue do napisania czegos swojego, za co Ci niesamowicie DZIEKUJE!! <33
    czekam niecierpliwie ;**
    Wikcia737

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Zaniemówiłam. Serio się cieszę, że dzięki mnie pojawiła się kolejna pisarka na świecie! Jeśli coś wydam, na pewno się o tym dowiesz haha :P
      Sophie

      Usuń
    2. haha dzięki ;p
      swoją drogą, właśnie mam zamiar dodać na wattpada moje opowiadanie :D
      wikcia737

      Usuń
  30. czekam na 2 część <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Nadrobilam wszytsko. wow wow wow!!!! :))) Nie mogę sie doczekac nastepnej czesci ;))

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam:))
    http://isnt-she-precious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. To opowiadanie jej po prostu cudowne ! *.*
    Nie mogę się już doczekać drugiej części <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Opowiadanie jest świetne <33
    Czekam na drugą część ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  34. czekam na drugą część <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham twoje opowiadanie<3
    Czekam na drugą część*-*

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham to opowiadanie♥
    Mam nadzieje, że Harry to wszystko usłyszał i ją zatrzyma ;>
    Czekam na drugą część.
    Druga cześć będzie pisana dalej tutaj czy gdzieś indziej ?

    /Paulina ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na innej stronie. Niedługo podam link ;)
      Sophie

      Usuń
  37. Czytam od poczatku czasem komentowalam.
    Nie wierze juz epilog o.o
    Czekam na dalsza czesc o ile bedzie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Płaczę przez Ciebie ;_; Jak mogłaś im to zrobić. ;c Mam nadzieję, że jednak Zayn się wreszcie wygada chłopakom jak będzie wiedział gdzie jest Kath. No cóż. Życzę Ci nadal wieeeele weny, żebyśmy mogli czytać opowiadania tak genialnej autorki :)

    Zapraszam:
    http://too-young-to-die-x.blogspot.com
    http://summer-changed-my-life.blogspot.com
    http://katie-and-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja także nie mogę uwierzyć ze to już koniec 1 części :') była ona naprawdę cudowna. Kocham Twoje opowiadania i nie mogę się doczekac 2 części :** / sally

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham! Kocham! Kocham!
    Nie potrafię wyrazić, jak bardzo uwielbiam to ff. Nie mogę się doczekać 2 części, bo wiem, że będzie co najmniej tak wspaniała jak ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  41. Teraz mi smutno ;c

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam tego bloga <33 Nie mogę się doczekać części 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Awww...dawaj drugą część xD/ Miki

    OdpowiedzUsuń
  44. Super tu nie ma złych słów o tym blogu bo jakby były to były bu nie prawdziwe.Czekam na drugą część!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepraszam że nie napisałam wcześniej ale byłam w Paryżu i nie miałam dużo czasu i wróciłam wczoraj wieczorem i byłam naprawde zmęczona.
    Nie mogę uwierzyć że to koniec pierwszej części! Tyle wspaniałych momentów...
    Epilogiem doprowadziłaś mnie do płaczu. Jest naprawdę świetny i poruszający.
    Z niecierpliwością teraz będę wyczekiwała na drugą część i jej rozdziały.
    Przy okazji bardzo dziękuję ci za wyróżnienie mnie lecz uważam że komentowanie tego świetnego fanfiction było samą przyjemnością.
    A ja z tego oto miejsca chciałabym podziękować Tobie za pisanie tego opowiadania i życzyć aby wena nie zanikała.
    Cztanie było dla mnie przyjemnością.
    D.S. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja chcę drugą część - już, natychmiast! :) Nie wiem jakie miałaś plany na to opowiadanie i jak się miało potoczyć, ale cieszę się z tego co jest, bo jest bardzoooo ciekawe i wciągające ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Żadne słowa nie opiszą jak bardzo idealny jest ten blog , boże nawet nie wiesz jak się wzruszyłam , mam nadzieję że Harry to usłyszał i zatrzyma ją i nigdy nie opuści . Jedno słowo PER-FECT ! < 3

    Z niecierpliwością czekam na następną część tego cudownego ff ,twoja czytelniczka @Hazz_My_Angel

    OdpowiedzUsuń
  48. Przeczytałam - Zamierzam czytać dalej.
    Piszesz Świetnie i nie mogę sobie wyobrazić, żebyś kiedykolwiek przestała :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Boże ale to opowiadanie było niesamowite. Z niecierpliwością będe czekac na kolejną cześc o ile powstanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ten blog jest niesamowity nie mogę się doczekać drugiej części ;))

    OdpowiedzUsuń
  51. TO JEST NAJLEPSZY BLOG ŚWIATA !

    OdpowiedzUsuń
  52. *o* Świetny!
    w wolnej chwili zapraszam do siebie http://wind-onedirection-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Kocham to opowiadanie, jesteś świetna w tym co robisz ♥ Zakochałam się w tym blogu. Jeśli będzie mi smutno wiem, grzie mam wejść. Dziękuję, że postanowiłaś stworzyć tego bloga, jest on cudowny. Jedyny w swoim rodzaju. Jeszcze raz dziękuję ♥ / SamiLove1♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Naprawdę świetny rozdział :333

    OdpowiedzUsuń
  55. Kocham twoje opowiadanie, kiedy druga część?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest :) new-life-new-problems.blogspot.com
      Sophie <3

      Usuń
  56. kocham to opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  57. Tak bardzo będzie mi ciebie brakowało przez pewien czas ale nie zapomnę będę czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja czytałam i to nawet pare razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Czytałam i chcę drugą część. Prosze kocham to opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowne. Czytałam dużo podobnych opowiadań, ale to jest po prostu ... nw hah nie mogę się wysłowić. Ekstra. Kocham to opowiadanie. Masz dziewczyno talent do pisania. Nie przestawaj :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Jezu *,* ten blog jest cudowny!! nie pamiętam kiedy ostatnim razem czytałam coś tak wciągającego. Znalazłam ten blog wczoraj i już go przezytałam. Po prostu nie mogę sie doczekać następnej cześci!! DUŻO weny życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kiedy kolejna czesc?

    OdpowiedzUsuń
  63. Kocham to opowiadanie <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  64. najkochańsza pisarka, młoda pisarka, której fan fiction czytałam, popłakałam się na epilogu co nie często mi się zdarza.... dziękuje, całe twoje opowiadanie przeczytałam w 3 dni, było piękne. Oprócz tego ogromny podziw za talent w tak młodym wieku. Lecę czytać dalej, życzę weny.
    PS. nie często komentuje, przez co poczuj się jeszcze bardziej doceniona, przeze mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Nigdy nie skomentowałam, ale napisze tylko jedno: wszystko jest genialne. Blog jest świetny i wspaniały, doprowadza do łez i w ogóle wszystko! Kiedy 2 część? P. K.

    OdpowiedzUsuń
  66. Kiedy druga czesc? :'(( Blog swoetny!

    OdpowiedzUsuń
  67. Aż się popłakałam :')
    Wspaniały.
    Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuje za to opowiadanie naprawdę świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Boże boże jakie to piękne ;*

    OdpowiedzUsuń
  70. Już chce zacząć czytać 2 cześć. Uwielbiam to czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  71. dobra masz ten komentarz a teraz poprosze o druga czesc :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wczoraj wieczorem zaczęłam czytać i skończyłam ok.3 w nocy i o to wracam dzisiaj, żeby napisać coś sensownego, ale nie wiem jak to ująć. Było warto spędzić te kilka godzin na czytaniu tego i powiem szczerze bardzo mi się podobało <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne, czytałam całą noc. I się po prostu zakochałam. <3 Naprawdę wspaniałe opowiadanie. Gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  74. Czemu ja znalazłam tego bloga tak późno?! No pytam się czemu?! 😥 Piszesz świetnie! Super blog! :) Zaraz zabieram się za czytanie drugiej części (jeżeli jest xD)

    OdpowiedzUsuń
  75. Czytam jak mam czas. Niestety mam go mało, ale czasem mi się udaje. Jeden z lepszych blogów jakie czytałam, serio😘😊

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetny blog ��������

    OdpowiedzUsuń