wtorek, 8 lipca 2014

Podsumowanie + II część

Troszeczkę statystyk ;)
No więc część pierwszą kończymy z :

78 318 wyświetleniami (nadal rosnącymi)
62 obserwatorami (dziękuję!)
625 komentarzami (nie licząc spamu) 
Oczywiście najwięcej wyświetleń przybyło z Polski, ale również z : Holandii. Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Kenii i Wielkiej Brytanii, a także wielu innych ♥
Nie wiem dlaczego, ale okazuję się, że można znaleźć NCNL wpisując te hasła (haha) :
- opowiadanie o little mix jako gang ;p
- dziewczynka 6 lat
- spis opowiadań  o 1D marcel
- bad boy niall horan
-  liam payne i wyścigi opowiadanie
- opowiadanie o 1D jako wampiry
- harry styles pierwsze strony gazet
- fanfiction o marcelu stylesie
- czy niebieski to ulubiony kolor eda sheerana (xD)

A teraz moment, na który wszyscy czekali! *oddech*

Mam  dwie wiadomości. Jak zawsze w bajkach, jedna jest dobra, a druga niekoniecznie. 


Zacznę od dobrej.
LINK DO II CZĘŚCI :)))
http://new-life-new-problems.blogspot.com
Nazywa się NEW LIFE, NEW PROBLEMS :D 


I ta druga...
Rozdziały zacznę publikować dopiero po moim przyjeździe z wakacji. Czyli pod koniec pierwszego tygodnia sierpnia ;/ 

Ale zwiastun na Was  czeka  zwiastun  ;) 



Jeszcze raz dziękuję za każdy komentarz i korzystając z okazji chciałabym szczególnie podziękować mojej wspaniałej kuzynce, która również śledzi losy Kathlee. Odezwij się do mnie Marii :*** (wiem, że siedzisz po nocach, ale od czego są wakacje, prawda? <3) 

Sophie :*

6 komentarzy:

  1. Nie moge sie doczekać 1 rozdziału czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożeeeeeeeeeeeeeeeeee , nie wyrzymam do sierpnia serio umrę chyba , ale muszę dać radę @Hazz_My_Angel

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Z tej strony eM's. Nie wiem czy mnie pamiętasz. Obserwujesz mojego bloga: www.sick-problems.blogspot.com. Normalnie tego nie robię, ale chcę wiedzieć ilu obserwatorów czyta moje opowiadanie. Dlatego mam do ciebie prośbę. Ostatnio liczba komentarzy bardzo u mnie spadła mimo, że każde rozdziały otwierane są ponad 300 razy. Dlatego jeśli dalej czytasz mojego bloga proszę byś zostawiała po sobie chociaż jednosłowny komentarz. To bardzo ważne, ponieważ motywuje mnie to do pisania. Mam nadzieję, że jeśli dalej śledzisz to, co dla was piszę, to zostawisz jakiś ślad po sobie :)
    Pozdrawiam i przepraszam za spam,
    eM's x

    OdpowiedzUsuń
  4. No i całe życie zmarnowane :'( przeczytałam sb prolog i część pierwszą (drugiej części) i nie wchodziłam. Teraz znalazłam (znowu) ten blog i sie okazuje, że nie moge 2 części sb poczytać :( wiesz jak moje serduszko sie poczuło? a po zatym chce wiedzieć co sie stało jak znaleźli tą małą ,kurde już nie pamiętam jej imienia, to chyba Zayn ją znalazł, ale mniejsza z tym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czm nie piszesz dalej??? :'( :'( :'( :'(

    OdpowiedzUsuń